Jak vybírat v kalendáři
SKRÝT KALENDÁŘ
ZOBRAZIT KALENDÁŘ

Czech Gastronomy Awards 2013

/ Houser.cz, 16.01.2014

Druhý ročník prestižní soutěže Czech Gastronomy Awards v kategoriích o nejlepší restauraci, bar a kavárnu roku 2013 probíhá nově ve spolupráci s volnočasovým serverem Houser.cz. Do poloviny února mohou návštěvníci webu, ale i fanoušci provozoven rozhodnout svým hlasováním o nejoblíbenější podniky všech třinácti krajů republiky. Celostátní soutěž má za cíl zmapovat oblíbenost samotných míst, ale i propagovat vítězné a nominované provozovny.

 

 

Jak hlasovat v Czech Gastronomy Awards?
Ve vizitce daného podniku na Houser.cz stačí návštěvníkovi zadat ve „Vaše hodnocení“ počet hvězdiček, případně komentář k danému místu. Hlasující se nemusí registrovat. Provozovny získají nominační logo, které si ho mohou umístit na svůj web či na tiskové materiály a odkazovat své návštěvníky právě na vizitku svého podniku na volnočasovém serveru Houser.cz. Výhodou hlasování je transparentnost, jak pro hlasujícího, tak pro samotný podnik.

 

Pro vaši nejoblíbenější restauraci hlasujte ZDE.

Pro váš nejoblíbenější bar hlasujte ZDE.

Pro vaší neoblíbenější kavárnu hlasujte ZDE

 

Proč se jako provozovna soutěže účastnit?
Zúčastněná provozovna získá logo Czech Gastronomy Awards – Nominovaný podnik, které může neomezeně využít na svých reklamních materiálech. V rámci soutěže je dále jeho podnik prezentován na webu Houser.cz a při dalších marketingových aktivitách Czech Gastronomy Awards. V případě umístění se na vítězných příčkách obdrží výherce diplom a logo výherce, které může dále neomezeně využívat. Všechny nominované podniky dále získají roční registraci místa na Houser.cz.

 

Kdo v soutěži vyhrává?
V soutěži Czech Gastronomy Awards vyhrává ta provozovna, která nasbírá nejvíce počtů hlasů a největší počet nejvyššího hodnocení – hvězdiček. V každé kategorii (restaurace, bar, kavárna) bude vyhlášen vítěz, který se automaticky zařadí do finále o absolutního vítěze České republiky. V případě vítězství získají výherci diplom a výherní logo. 

 

 

Jak se do soutěže Czech Gastronomy Awards přihlásit?
V případě zájmu prosím kontaktujte obchodní oddělení Houser.cz.

 

Houser.cz
Historie volnočasového serveru Houser se datuje do roku 2000, kdy začal vycházet jako tištěný týdeník s maximálním nákladem 100.000 výtisků. Mimo Prahu byl Houser publikován také v Brně. V roce 2012 byla tisková forma ukončena a obsah byl přesunut do webového prostředí, jehož návštěvnost se pohybuje okolo 25.000 zobrazení za den. Mimo kalendář akcí, nalezne návštěvník informace o aktuálním kulturním, společenském, ale i gastronomickém dění, sloupky slavných osobností, recenze od renomovaných autorů a rozhovory. Cílovou skupinou portálu jsou lidé ve věku od 20 do 60 let, kteří vyhledávají komplexní informace o kulturních a volnočasových aktivitách.


Komentáře